Saturday, July 30, 2016

jodoh?

Nak carik yang sehati sejiwa tu
Bukan semudah mencari kerja di mudah.com
Bukan as easy as abc omputeh kata
Sebab kita tak boleh sukasuka nak belah dada dan lihatlah hatiku. Gitteww.

Kalau tibatiba ada orang datang habaq
"Weh, aku suka kat hang. Jom nikah dengan aku".
"Hatiku kuat mengatakan dinda yang terbaik untk kanda. Sudikah dinda menjadi permaisuri hidup kakanda?"
Padiaaaaa.
Macam mana nak tahu yang dia betul ikhlas.
Macam mana nak tahu yang dia takkan berpaling tadah bilabila nanti.
You know what I mean right..

Cuak bak hangggg.
Gila cuak.
Tengok kawankawan yang dah kahwin alhamdulillah bahagia seronok.
Moga terus diberkati dilimpahi rahmat Allah dan dipenuhi kasih sayang sll.

Dan aku.
Hmm aku rasa aku belum sedia kot.
Tapi kalau dah sampai seru apa salahnya kan. OMG!!!
Tapi just in case yang nak tips cara memilih calon terbaik tu,
bolehlah bangkit malam pi bilik ayaq ambik wudhuk solat sunat sat tahajud, istikharah mohon sungguhsungguh pada Tuhan agar diberi petunjuk yang terbaik.
Goodluck and all the best pada yang bertanya.
Allahuyuftah alaik.

4 comments:

  1. nak kata orng kedah bkn orng kedah... tp dh kenapa gaya bahasa orng kedah ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni salwani la ni pekat sangat jangkit dah hahha

      Delete
  2. ada orang kedah pinang hawa tu...pa lagi accept ja la

    ReplyDelete